Takkie
Beste mede supporters,
“Vroeger” kwam ik zeer regelmatig bij de thuiswedstrijden van RJC. Sinds de degradatie eigenlijk niet meer. In de ogen van velen onder jullie een “echte succes supporter”. Het maakt me niet uit wat mensen erover denken of zeggen, maar één ding weet ik zeker, er zijn er duizenden in onze streek die er zo over denken. Je zag de opleving toen men bijna was gepromoveerd……
Voor de beleidsbepalers heb ik respect. Ga er maar aan staan! Je hebt niks en je kunt niks. Je moet kijken naar uitgerangeerde of vastgelopen spelers om daar een pareltje met veel geluk tussen te vinden. Er is één iemand die allang het toneel had moeten verlaten binnen RJC en dat is: Toine van Mierlo. Wat heeft die ons in al die jaren concreet gebracht?
Het afgelopen seizoen was er hoop aan de horizon. Tot de wedstrijd uit bij Groningen. Daar zakte mijn broek vanaf. Ik heb de 2e helft niet eens meer gekeken. Hoe kan een trainer (Sibum) voor een zulke idiote taktiek kiezen, terwijl de ploeg dat nog nooit had gespeeld. En dat in de wedstrijd van de “eeuw”. Op dat moment was ik klaar met Bas Sibum. Zich voordoen dat hem niks raakt, geen emotie toont vóór een belangrijke wedstrijd etc.

Tenslotte:
We kunnen het wenden of keren, maar in het betaald voetbal regeert maar één ding en dat is geld. Geen geld = geen succes. Klaar, niet meer of niet minder. Al was RJC wel een uitzondering op de regel. De tijd van Frits Schrouff. Miljoenen door een dwaas (Caenen)door het riool gespoeld en uiteindelijk naar de kloten. We zullen nog jaren in de krochten van het betaald voetbal blijven spelen. Redding zou kunnen zijn Red Bull of de City Group.

De hele wereld staat in brand. We staan aan de vooravond van rare tijden en misschien wel oorlog. Maak je niet te druk om RJC. Daar praat niemand over buiten deze regio.
wo 19 februari 2025 om 10:43 - 19 februari 2025 om 10:43 # 367047
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement