Koningtoto
DnWinkbuul schreef:
dragonmasternl schreef:
Milanm schreef:
Maar hoe concreet is het dat we overgenomen worden door de city group?
18 februari 2025 om 12:18
Niet. Als je gisteren l1 tafelvoetbal kijk legt robbie het haar fijn uit. Ze komem volgende week kijken, en luisteren naar het verhaal om te zien of er iets van huur constructie geregeld kan worden voor toekomstige spelers. ‐--------- Hypothetisch: Of stijn en constorten moeten t volgend jaar met de bvo hebben gehad, rn alleen nog maar midden in de maatschappij willen steunen, dat er dan wat gebeurd. HYPOTHETISCH
18 februari 2025 om 12:28
Kan me niet voorstellen dat men hier op tegen zou zijn. Dit jaar 2 Ugbo's erbij en het zag er heel anders uit.
18 februari 2025 om 12:49

Ik ben er zeker om tegen! City Group heeft in Europa een gedeeltelijk- dan wel volledig ownership van 5 clubs.

Lommel SK - 2e niveau België 19 uit 20 (13e)
Troyes AC - 2e niveau Frankrijk 27 uit 23 (12e)
Palermo FC - 2e niveau Italië 32 uit 26 (9e)

Enkel Girona en Manchester City presteren goed. Je wordt als “kleine” club simpelweg gebruikt en worden je spelers direct weggehaald scoren ze een goal of 3.

Je bent gewoon een pion op een schaakbord, ik ben absoluut geen voorstander.
di 18 februari 2025 om 12:57 - 18 februari 2025 om 12:57 # 367019
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement