Vrijdagavond
NoahP schreef:
DelaVega schreef:
NoahP schreef:
[quote]367003[/quote] Vroeger negeerde je ze, nu maakt men zich er druk over.
18 februari 2025 om 11:13
Je kan ze niet negeren, want ze worden opgedrongen.
18 februari 2025 om 11:14
In mijn ervaring valt dit toch reuze mee. Online kom ik het weliswaar veel tegen, maar in het echte leven nauwelijks en als ik het tegenkom heb ik altijd zelf de controle dat ik... Lees het volledige bericht hier
18 februari 2025 om 11:20

Ik stond er precies hetzelfde in als jou.

Maar dat er een transgender rondloopt maakt het niet meteen woke. Woke vernietigd de rechten van 'de normale mens' en hemelt alles van de rest de lucht in. Als het echt woke is ontkom je er simpelweg niet aan.

Ik sta open voor alles en iedereen, leven en laten leven has ik in een hoog vaandel staan. Hebben ze geen enkele boodschap aan, ik ben gegeneraliseerd tot boze blanke hetero man. Het bedrijf, waar ik dus al meer dan 10 jaar rondliep en me dus door en door kent had daar geen boodschap aan. Wat degenen uit de woke cultuur zeiden werd zonder enige beargumentatie als waar aangenomen terwijl de andere partij zich niet eens mocht verdedigen.
Dat is woke.

Mijn mening van 'leven en laten leven' is veranderd naar 'pas gvd maar op met dat volk.'

Het doet denken aan een bepaalde tijd waar een boze Oostenrijkse man een groep mensen wilde buitensluiten en ze het liefst allemaal van de wereld af zou helpen.

Nogmaals, woke is pure discriminatie.
di 18 februari 2025 om 11:36 - 18 februari 2025 om 11:36 # 367012
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement