RJC96
DrHerjod schreef:
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd. Tot je eigen koter op school wordt gepest vanwege haar of zijn geaardheid. Je bent gewoon een halve tamme. Het is allemaal maar woke en links en bla bla bla, tot je er zelf mee te maken hebt. Zo makkelijk.
18 februari 2025 om 01:15

De problemen met dat woke gedoe gaat niet over geaardheid. Met geaardheid heeft vrijwel niemand in Westerse landen (wanneer ze in een Westerse cultuur zijn opgegroeid tenminste) meer problemen. Het gaat over doen alsof dingen als zwanger persoon ipv vrouw, het verheven voelen van mensen waarvoor het eten en drinken groene troep een obsessie is, het onderwijzen van rare seksuele troep aan basisschoolkinderen, het veroordelen van mensen die geen klote geven om voor gezinnen, die gewoon een prettig leven willen, niets opleverende duurzaamheid, doen alsof mensen die zichzelf non-binair 'hen' noemen normaal zijn en het veroordelen die dit achterlijk vinden, de haat tegen conservatisme tenzij het uit de streng islamitische hoek komt want dan is het super en onderdeel van een cultuur die wij moeten respecteren, en het constant beschuldigende vingertje van minderheidsgroepen naar de stille meerderheid.
En dan oprecht afvragen waarom in elk Westers land extreemrechts in opkomst is.
di 18 februari 2025 om 09:24 - 18 februari 2025 om 09:24 # 366995
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement