Roda7United
Herman schreef:
Roda7United schreef:
Herman schreef:
[quote]366826[/quote] Kevin Hofland is toch vrij!? 🤪😂🤣 Sibum is niet heel slecht maar ook zeker niet top. Waarom zou een eredivisie-club bij hem uitkomen? Als in de toekomst dat moment komt, waarop hij ons verlaat,... Lees het volledige bericht hier
16 februari 2025 om 18:39
Om je vraag over Sibum te beantwoorden: Omdat hij vorig jaar op een haar na is gepromoveerd met een club die het jaar ervoor 15e werd en een middenmoot KKD budget heeft.
16 februari 2025 om 18:47
Ik zie "op een haar na gepromoveerd" eerder als "een bijna niet meer te ontnemen promotie nog totaal vercoacht"
16 februari 2025 om 18:53

Mede dankzij Sibum zijn wij in die positie gekomen. Als jij denkt dat we op een andere manier wel gewonnen hadden tegen het onverslaanbare en geketende Groningen in een kolkende Euroborg vind ik dat ontzettend naïef.
Onder jouw beredenering is Sibum slachtoffer van zijn eigen succes, heel oneerlijk vind ik. Stel we waren gepromoveerd en speelden nu tegen degradatie was het dus ook niet goed geweest? Je bent dus alleen goed genoeg als je enkel en alleen maar jaar in jaar uit successen boekt zonder fouten?

Het is daarnaast ontzettend naïef om te denken dat het met een andere trainer wel even veel beter gaat. Het spelersmateriaal blijft even matig.
zo 16 februari 2025 om 19:00 - 16 februari 2025 om 19:00 # 366849
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement