viro schreef:Diesel schreef:Hoorde laatst de trainer van Volendam klagen dat OC ziek was en dat dat invloed had op het spel van hun. Excelsior verliest Hartjes door een blessure en de trainer raakt daar in paniek.... Lees het volledige bericht hier
Ik hoor veel over blessures maar hebben andere clubs hier dan geen last van? En is de strategie niet spelers met een “krasje”, waar andere clubs dit niet aandurven.15 februari 2025 om 12:5715 februari 2025 om 14:28
Precies dit.👍🏻
Ik ben ook wel eens benieuwd welke trainer het beter zou doen met dit Roda en zoveel geblesseerde spelers.
Buiten dat lees ik weinig berichten over hoe Cukur en Baeten weer in hun flow komen. Ik geniet er persoonlijk enorm van dat Cukur nu toch van meerwaarde is. Voor ons ook heel fijn dat Baeten ook weer wat goals erin legt.
Breij vind ik echt een top aanwinst. Die bepaald het spel nu voorin en dat doet hij uitstekend.
Ik hoop dat we Beerten nog lang bij onze club gaan zien, die jongen blijft zich steeds meer ontwikkelen.
Als Dzepar blijft mag hij van mij naast Beerten met Breij voor die 2 het middenveld gaan bezetten komend seizoen.
Voorin zou voor de basis alleen een nieuwe rechtsvoor moeten komen.
Met Treichel ook komend seizoen erbij wordt de verdediging het grote focuspunt voor in de zomer lijkt mij.
Ookal zien we dit seizoen niet veel van de jeugd denk ik toch dat er komend seizoen een stuk of 3 van hun bij ons op de bank zullen zitten.
We hebben veel pech met blessures dit seizoen en er zijn enkele verkeerde spelers aangetrokken maar we hadden er veel slechter voor kunnen staan.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid