Diesel schreef:FCKip schreef:hoe kan het zijn dat spelers die het eerste seizoenshelft vorig jaar top waren, nu geen schim meer van zichzelf zijn. Zoals Kongolo, Spierings, Koglin, Müller en Zauner. Een trainer zou toch spelers beter moeten maken, zeker met zo’n grote staf. En ja, er zijn veel blessures, maar hoe kan dit? Kunstgras, te hard trainen of een verkeerde transferbeleid. Servais is in mijn ogen te onervaren en Sibum, zeg het maar?Batistuta schreef:Ja blessures en sommige spelers komen toch net niet uit de verf zoals men gehoopt had. Wat is jouw conclusie?
[quote]366620[/quote] Precies, alle clubs hebben last van blessures, dat hoort gewoon bij voetbal. Maar er zijn er hier een paar die in sprookjes willen geloven en denken dat de sportieve malaise van Roda komt door een paar blessures.15 februari 2025 om 13:2815 februari 2025 om 13:3115 februari 2025 om 13:50
Natuurlijk zal een trainer zijn invloed hebben, maar ze hebben vorig jaar onder dezelfde trainer beter gepresteerd. Ik denk dat ze heel erg veel geluk gehad hebben met spelers als Didden, Ouaissa en Ould-Chikh. En door de goede resultaten in het begin is het gaan lopen. Want ook spelers als een Reith (die het seizoen ervoor niet zo goed was) groeide met dat team.
Dus ik denk vooral geluk dat het team in elkaar klikte met wat uitzonderlijk talent, dat je niet zomaar vervangt. En dan kan het zijn dat je minder presteert. Ik zie vooral persoonlijke fouten in het spel, dat ligt niet aan Sibum.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid