DnWinkbuul
Herman schreef:
Materazzi Je hebt helemaal gelijk wat Roda betreft, vriend. Maar wat is er bij Aken beter behalve dat zij voor veel meer publiek spelen? Dat is toch ook heel slecht voetbal!? Werden gisteren ook weer net zo kansloos afgedroogd.
15 februari 2025 om 09:33

Meer balbezit, meer doelpogingen, meer hoekschoppen. Dat met een van de absoluut laagste begrotingen in de 3. divisie. Tegen de nummer 5/4. Ze hebben tot nu toe maar 6x verloren. Houden zich écht goed staande eerste jaar terug in de 3e divisie. En die 12 gelijke spelen, daar zat af en toe heel wat pech bij. Hadden ook gewoon 6e kunnen staan.

Geen idee waar je dit vandaan tovert verder. Zet die nog maar eens in een vriendschappelijke wedstrijd tegen die van ons, zul je zien wat 'afgedroogd' betekent.
za 15 februari 2025 om 13:10 - 15 februari 2025 om 13:10 # 366614
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement