DrHerjod schreef:Batistuta schreef:Begint het eindelijk in te dalen dat het misschien beter is om te accepteren dat dit de club is die we eigenlijk altijd al zijn geweest? Als die realiteit eenmaal is geland kun je weer genieten als we wel onverhoopt een keer winnen. šBankzitter schreef:Jij slaat de spijker op zān kop bankzitter. Ik merk dat deze nederlaag mij weinig doet omdat ik er al vanuit ging dat we zouden verliezen. Het went.
Vorig jaar in de eerste periode de beste trainer van de eerste divisie, veel lof van links en rechts, maar aan het eind van het seizoen kreeg hij het team niet meer voldoende gemotiveerd. Dit... Lees het volledige bericht hier14 februari 2025 om 23:1714 februari 2025 om 23:2615 februari 2025 om 00:14
Dat is werkelijk het allerslechtste wat de club kan overkomen. Berusten en accepteren. Als iedereen de huidige situatie zomaar accepteert wordt het nooit meer wat,
Breek het PLS dan maar af en ga op een amateurveld spelen. Dan ben je werkelijk niks meer dan TOP Oss, Telstar of Helmond.
Het grote probleem zit in het huidige beleid van de Funders. Ze stellen te weinig geld beschikbaar en hun eisen om mee te doen als funder zijn dusdanig dat geen enkele partij hierin mee gaat of mee wil gaan. In de jaren die zij er zitten is er geen enkele funder bijgekomen. Dat zegt toch genoeg.
Vervolgens liggen de accenteten binnen de club helemaal verkeerd. Woke zijn en de maatschappij steunen is belangrijker dan de voetbalprestaties op de mat.
Waarde voor de maatschappij hebben is prima, organiseer rond de kerst een leuke actie, geef wat korting aan organisaties die voor armere kinderen entreekaartjes kopen en klaar.
Nu hebben we directeuren en een stel medewerkers om alle goede doelen te ondersteunen. Dat kost klauwen vol geld.
Ik ben verdomme fan van een voetbalclub. Niet van een NGO. Ik heb voor mezelf in ieder geval besloten om niet meer bij te dragen aan de aan Roda gelieerde goede doelen. Naar het stadion zal ik altijd blijven komen.
Ga eerst maar eens bezig zijn met voetballen voordat je heel Parkstad wilt redden!!
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid