gerrydegoede
Wat een gekrakeel hier weer wat krijgen spelers ,trainer en complete staf weer over zich heen.
De zich supporters noemende voetbalkenners hebben weer het grootste woord.
Het moet weer allemaal anders en betere niemand heeft nog Roda DNA bij de club. Het is allemaal Roda onwaardig. Allemaal gedroom en onwerkelijk en lekker in het verleden blijven hangen. Niets blijft zoals het ooit was. Ook Roda niet kijk eens naar de werkelijkheid. Hou eens op met dromen over Eredivisie of PO. Je zult eerst een constante KKD club moeten worden omdat te bewerkstelligen.
En het zal moeilijk genoeg zijn om spelers met kwaliteit voor langere tijd aan de club te binden.
Zeker als ze hier voordat ze 1x gespeeld hebben al in de grond geboord worden.
Wat Roda DNA? Wat Roda onwaardig? Als je wedstrijden moet spelen zonder je eigen aanhang.?
Dat je op dit Site “Wij zijn Roda JC” met naam spelers en staf afzeikt als er verloren wordt.
Iedereen mag zijn mening hier ventileren. Uitkotsen van ander is makkelijk maar kom eens met namen van betere betaalbare spelers, Trainer, AD,TD en investeerders om het allemaal beter te maken wat de schreeuwers hier allemaal willen.
De tijd van het Roda van ooit is voorbij, en zal ook niet terugkomen en sterker nog de echte supporter de achterban van bestaat allang niet meer.
za 15 februari 2025 om 10:11 - 15 februari 2025 om 10:11 # 366591
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement