Hutch schreef:Gumpun schreef:Bassie en Robbie (en wij) hebben vooral veel pech gehad met een niet aflatende stroom blessuregevallen, waarvan een groot deel langdurig. De huidige keeper is de vierde onder de lat, op linksback deden we... Lees het volledige bericht hier
Wordt het nu eindelijk ingezien dat Bassie en Robbie vorig seizoen alle geluk van de wereld gehad hebben en dat dit jaar het geluk op is. Conclusie van het verhaal is dat we een hele middelmatige en vooral (op het vervelende af) eigenwijze trainer hebben en een technische manager met 0 ervaring en die alleen maar niet fitte afvallertjes opgepikt heeft in de hoop dat ze hier “overpresteren”.15 februari 2025 om 08:4415 februari 2025 om 10:01
Heb je gelijk in he. Die blessures helpen niet mee. En ik ben normaal positief gestemd maar na gisteren ga ik er wel anders naar kijken.
Als je alle gehaalde spelers van dit seizoen bekijkt. En dan laat ik de winterstop nog achterwege want ook daar lijken spelers niet te gaan slagen. Wie zijn nou daadwerkelijk een aanwinst gebleken? Hooguit Kruiver en Seedorf. Oude kotte eventueel ook maar die is dan weer weg.
Servais moet het overigens wel doen met weinig geld. Dat is weer een kwestie van ambitie van de club.
El Maach
Markelo
Griffith
Kother
Schwirten
Leijten
Sejdiu
Cukur (twijfelgeval, presteert stuk beter nu)
Baeten (idem als Cukur)
Als je deze lijst bekijkt. Dan heb je in mijn ogen als TD echt behoorlijk gefaald.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid