Materazzi
Gumpun schreef:
Wordt het nu eindelijk ingezien dat Bassie en Robbie vorig seizoen alle geluk van de wereld gehad hebben en dat dit jaar het geluk op is. Conclusie van het verhaal is dat we een hele middelmatige en vooral (op het vervelende af) eigenwijze trainer hebben en een technische manager met 0 ervaring en die alleen maar niet fitte afvallertjes opgepikt heeft in de hoop dat ze hier “overpresteren”.
15 februari 2025 om 08:44

Vrees dat men dat niet gaat inzien. Servais verdedigde in TVOK gewoon doodleuk hun visie, enige zelfkritiek heb ik niet gehoord. Ze lijken serieus van mening op de goede weg te zijn. Ik heb zelf echter nog nooit zo'n onsamenhangende kwaliteitsarme selectie bij Roda meegemaakt. Het voetbal is zielloos, geen spelvreugde of creativiteit maar een foutenfestival van 90 minuten. Begin begrip te krijgen voor de mensen die afgelopen zomer kozen voor een SC bij Aachen ipv Roda.
za 15 februari 2025 om 09:20 - 15 februari 2025 om 09:20 # 366580
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement