Churchrade
Jantje zit op school. De meester zegt: 'Morgen moet je de eerste drie letters van het alfabet kennen.' De schoolbel luidt en Jantje gaat naar huis. Hij vraagt aan zijn vader die voetbal aan het kijken is: 'Wat is de eerste letter van het alfabet?' Zegt zijn vader: 'Shit', want de tegenpartij scoort net.
Dan gaat hij naar zijn zus en vraagt: 'Wat is de tweede letter van het alfabet?' Zijn zus zegt: 'Barbieclub', want ze is net met de Barbies aan het spelen.
Dan gaat hij naar zijn broer en vraagt: 'Wat is de derde letter van het alfabet?' Zegt hij: 'Olé olé olé olé', want hij wint net met een computerspelletje.

Jantje komt de volgende dag op school. De meester vraagt: 'Wat is de eerste letter van het alfabet?' Zegt Jantje: 'Shit.' Dan zegt de meester: 'Van wie heb je die taal?' Zegt Jantje: 'Van de Barbieclub.' De meester zegt: 'En nu naar de gang.' Antwoordt Jantje: 'Olé, olé, olé, olé!'
vr 14 februari 2025 om 12:55 - 14 februari 2025 om 12:55 # 365982
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement