peppie schreef:StefanRaets schreef:Ik vind dat v. As de beste was de afgelopen jaren. Hij haalde wat oudere spelers. Maar onder hem kwamen Pflucke, Vente, Emmers, Falkenburg, Bouchouari etc. Daar dromen we nu van.peppie schreef:Zonder de miskopen te verbloemen een serieuze vraag: wie was de laatste TD die een voldoende scoorde bij Roda? Ik snap het ongenoegen ergens wel, maar we hebben al 20 jaar geen TD meer die spelers weet te halen waar we beter van worden zonder ons financieel te ruineren.
[quote]365442[/quote] Ik zeg niet dat alles slecht is, maar hij heeft als TD gefaald. Cukur, Kother, Griffith, Schwirten, Markelo, Sedjiu, Leijten, Cuglu, Sposito, Bangura, Krasniqi, Pourie etc. Moet ik nog even doorgaan. Niets toegevoegd. Hij heeft 2 goede binnen gehaald. Ould-Chikh en Didden. En voor de rest wat middelmaat. Zoveel miskopen kan een club als Roda zich niet permitteren.11 februari 2025 om 14:0111 februari 2025 om 14:4911 februari 2025 om 15:00
Dat is precies de TD die ik niet terug wil zien, vanwege de grote hoeveelheid schrot die erbij zat.
Vente, Bouchi, Goppel & Pflucke waren erg fijn. Bedenk je wel dat Vente gehuurd was en pas vastgelegd is nadat hij weg was. Anders had je weer een spits met een eenjarig contract gehad. Pflucke was gehuurd, dus daar hebben we niks voor gekregen.
Dat zijn echter evenveel voltreffers als Servais met Didden, van der Heide (transfersom), Zauner (transfersom) & Seedorf.
Daar tegenover stond ook ontzettend veel schrot op de lijst van van As, minimaal net zoveel als bij Servais:
Messaoud / Luijckx / Lambrix / Vossebelt / Serrarens / Roulaux / Ioannou / Danny Bakker / Miguel Santos / Absalem / Florian Mayer / Rody de Boer
En dan moet je je bedenken dat van As maar anderhalve transferperiode bij ons gewerkt heeft en dat er dan zoveel rotzooi tussen is weten te komen.
Wat me eigenlijk het meeste aan die periode v. As stoort is dat we in zijn gehele tijd bij Roda niet 1 speler verkocht hebben voor een transfersom: niet een. Het waren allemaal huurcontracten of eenjarige contracten, waardoor we aan het eind van zijn tijd bij ons net zo klote waren als vooraf. Ik heb een hoop aan te merken op sommige jongens als Kother, of Griffith of Markelo. Dat zijn echt missers waar je geen drol aan hebt, maar in geen velden of wegen hadden eerdere TD's ook de mindere goden verkocht. Het feit dat we nu transfersommen krijgen voor beperkte KKD-spelers als TOK / vd Heide / Zauner en dergelijken betekent dat er geld binnenkomt. Dat is nog ff wennen voor ons als Roda-supporter hoor.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid