1962KFL
Alli schreef:
Batistuta Helaas kan ik je geen antwoorden geven. Waarschijnlijk zullen Koster & Hodenius dit seizoen nog een aanzienlijk aandeel hebben in het bedrag wat Roda ontvangt, gezien het feit dat ze een contract hebben getekend... Lees het volledige bericht hier
10 februari 2025 om 11:55

Over Hodenius gesproken. Deze man heeft alle touwtjes in handen. Ja, Phoenix bestaat uit 4 leden, maar degene met het grootste vermogen bepaalt. Ook koster is daarin volgeling. EN weet je wat ik het beklemmendst vindt hieraan? Hodenius in ingestapt omdat zijn moeder gek was op Roda.

Kijk maar eens naar de constructies. Flowtraders Foundation op het shirt, daarna iedere periode een ander goed doel. Ooit al eens iets van Lenco gezien? Of iets van Koster? Hoe cru dat ook klinkt, maar ze mogen lappen en niet meer.

Het wordt tijd dat iemand instapt met ambitieuze plannen. Durven te investeren met als doel om de club verder te helpen. Sportief gezien. En niet enkel maar lappen om de club in leven te houden.
ma 10 februari 2025 om 12:48 - 10 februari 2025 om 12:48 # 365029
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement