Roda7United
StefanRaets schreef:
Koningtoto schreef:
Ook benoemenswaardig, we staan op plek 6 van de meest gezonde clubs van Nederland. Ja, boven ajax, feyenoord, fortuna, mvv en zowat de driekwart van de KKD. Toch mooi.
6 februari 2025 om 12:58
Voor de leuk eens door de cijfers van Fortuna heen duiken. Hebben afgelopen seizoen voor 6,9 miljoen aan incidentele baten (lening bij aandeelhouders) moeten rapporteren om de boel te lijmen. 11,5 miljoen omzet met 18 miljoen aan kosten. Geen stuiver in kas en geen eigen vermogen. Lijkt niet vol te houden als je 50% van de omzet moet bijstorten op jaarlijkse basis, maar wie ben ik.
6 februari 2025 om 13:31

Vraag me ook oprecht af wat het plan is van dit soort clubs. Deze winter gewoon nog 2 spelers gehaald, waaronder Sinkgraven. Die heeft zijn contract laten ontbinden in La Liga, dus dat is ook geen goedkope jongen.
En dat terwijl ze ruim boven de degradatieplekken staan en het doel handhaving is. Vraag me echt af wat het langetermijn idee van dit soort clubs is waarbij het vermogen elk jaar dieper de min in gaat.
do 6 februari 2025 om 18:59 - 6 februari 2025 om 18:59 # 363930
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement