Sonsane
peppie schreef:
StefanRaets schreef:
peppie schreef:
[quote]363690[/quote] Als spelers de bank van Heracles prefereren boven de man zijn bij Roda dan zegt dat toch alles. Dan heb je geen goed verhaal.
4 februari 2025 om 22:41
Die is te kort door de bocht. Er zijn legio spelers die gewoon slecht begeleid worden, zich te goed voor een competitie voelen of gewoonweg 'dom' zijn. Het verhaal kan top zijn, maar als... Lees het volledige bericht hier
4 februari 2025 om 22:56
Waarom lukt het een telstar wel om steeds pareltjes uit lagere divisies te halen? Wij halen ze tenslotte weg daar. Die hebben altijd technisch sterke Marokkaanse aanvallers. Die door grotere weer worden weggehaald. Hier loopt bijna niets van creativiteit rond.
4 februari 2025 om 23:03

Grappig dat je nu opeens Telstar gaat ophemelen. Een ploeg die de afgelopen 7 jaar (huidige stand van dit seizoen meegerekend) 6 keer in het rechterrijtje is geëindigd. Één keertje zijn ze op de negende plek geëindigd.

Ik vraag me ook af over welke spelers je het hebt, buiten Eddachouri. Bijna alles wat daar de afgelopen jaren heeft gespeeld is met een aflopend contract ook weer gratis de deur uit gewandeld. Dit jaar is geen uitzondering, na de zomer hebben ze nog maar 5 spelers onder contract staan.

Maar oh wat is het gras elders toch groen.
di 4 februari 2025 om 23:16 - 4 februari 2025 om 23:16 # 363715
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement