RJC0475
FCKip schreef:
RJC0475 schreef:
FCKip schreef:
Roda 6e van alle profclubs in Nederland op het gebied van financial rating system van de KNVB op basis van het seizoen 2023/2024. Maar wat gaat het allemaal toch zo kut bij Roda he mannen? 😂😂😂 Noemenswaardig dat MVV onderaan bungelt en zelfs Fortuna er niet heel goed vanaf komt met een 24e plek.
4 februari 2025 om 19:33
Ja dat is het euvel. Kijk naar Vitesse, en je weet meteen hoeveel dat hele Financial Rating System uitmaakt. Geen hol.
4 februari 2025 om 19:34
Waarschijnlijk heb je Vitesse niet bepaald gevolgd dan? 27 punten aftrek en uitstel van licentie intrekking. Nee, die hebben inderdaad totaal geen consequenties gehad daar. 🤣 Die spelen echt voor spek en bonen mee. Maar dat dit je eerste reactie is zegt ook genoeg. De tijden dat wij daarmee aan het kutten waren ben je zeker vergeten.
4 februari 2025 om 19:38

Kerel, ze hebben al die tikken op de vingers in hetzelfde jaar gehad. Kunnen NIET degraderen dus al kregen ze -50 punten maakte het niet uit, hadden NOOIT meer een licentie mogen krijgen zoveel hebben die gesjoemeld en de licentie commissie proberen te beflikkeren maar toch weer een gekregen, en beginnen volgend jaar gewoon weer met 5 aandeelhouders, sponsoren, en een behoorlijke kans op promotie, want volgens de commissie is alles weer koek en ei.

Nogmaals, maakt geen flikker uit.
di 4 februari 2025 om 19:40 - 4 februari 2025 om 19:40 # 363442
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement