DrHerjod
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.

Welke rol heeft Fortuna precies overgenomen dan? Want als wij geen suikeroom hadden gehad met een hart van goud en een zakelijk instinct om u tegen te zeggen dan hadden wij never nooit zo lang in de eredivisie gespeeld en waren we ook nooit in Europa terecht gekomen. Maarja, wij hebben deze goede mensen wel gehad en door dat vele geld hebben wij onze plek in de eredivisie gehad. Maak ons aub niet groter dan we als club zijn. Je ziet nu wat voor club wij zijn zonder transfer winsten die in zijn geheel naar de club vloeien. Lees net dat Phoenix 2 miljoen per jaar inleggen! Denk dat eens even weg. Zwarte cijfers? Amahoela dan! Echt, wij mogen dankbaar zijn voor de mensen die Roda op hun manier op de kaart hebben gezet. Op eigen benen staan is zeker mogelijk, en in het beste en mss wel meeste realistische geval zijn wij dan een soort Go Ahead Eagles.
di 4 februari 2025 om 01:29 - 4 februari 2025 om 01:29 # 363204
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement