Hutch
oost10 schreef:
RJC0475 schreef:
Hutch schreef:
[quote]362932[/quote] Je kunt het ook zo bekijken: als er steeds meer mensen blijvend afhaken als niet een of andere weldoener er miljoenen tegenaan flikkert verdient de regio misschien geen BVO.
2 februari 2025 om 17:29
Je maakt er een verdraaid kip en ei verhaal van. Beetje vals.
2 februari 2025 om 17:41
Dat is de omgekeerde wereld idd. Supporters komen alleen bij succes, dat is bij iedere club zo.
2 februari 2025 om 17:42

Nee hoor, bij NAC niet, bij Schalke of Kaiserslautern niet en zo zijn er nog een paar.

Bij Roda hangt van oudsher een cultuur van dociliteit. We zien graag dat anderen de problemen voor ons oplossen. Gewoon omdat we vinden dat we dat verdienen.
Onder Hendriks konden we ons wentelen in dat idee, en later heeft Schrouff zich heel effectief door de clubleiding laten chanteren. Maar dat zijn uitzonderlijke omstandigheden geweest, en niet zoals het hoort te gaan natuurlijk.
De huidige funders zitten er anders in. Zij garanderen het voortbestaan maar op welk niveau is uiteindelijk aan de club. En dus ook aan de fans. We zullen ZELF moeten presteren. Ook als het tegenzit.

Weglopen is een optie. Dat is het altijd. Maar je kunt ook je rug rechten en er wat van maken. In dat geval neem je zelf verantwoordelijkheid. En het zal wel aan mij liggen, maar ik ben daar een groot voorstander van.

zo 2 februari 2025 om 17:57 - 2 februari 2025 om 17:57 # 362948
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement