viro schreef:oost10 schreef:Dan stop jij toch je geld erin. Is makkelijk lullen over wat andere met hun geld moeten doen. Zonder funders bestonden we niet eens meer want de bevolking in Parkstad laat het gewoon al jaren afweten gezien de toeschouwers aantallen. We hebben 25 jaar op te grote voet en op geld van andere geleefd ( Hendiks en Schrouff ). Wen er maar aan dat dit het gaat zijn de komende jaren.viro schreef:Hoe kun je nu beweren dat het beleid prima is? Er is in ze zomer keihard gefaald. En zoals meerdere hier aangeven; uit het beleid blijkt uit werkelijk helemaal niets dat men wil promoveren
[quote]362909[/quote] Beleid is prima maar we hebben gewoon 2 seizoenen te veel blessures en dat kost gewoon teveel punten. Is makkelijk roepen wat andere met hun geld moeten doen.2 februari 2025 om 15:252 februari 2025 om 16:212 februari 2025 om 16:39
Eens met je hoor. Maar je zag vorig seizoen hoe voller het stadion werd. De supporters willen wel maar worden steeds weer het seizoen erna afgedankt.
En als je dan weer zo’n seizoen als dit krijgt snap ik dat mensen het op een gegeven moment laten afweten. Roda pakt nooit door en stelt de ambities niet bij. Het is gewoon op puur geluk eens uitschieten of wellicht play-offs winnen.
Ik ben blij met de funders. Maar niet over de ambities van de club.
Ik snap na 8 jaar KKD wel dat mensen het genoeg vinden.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid