peppie schreef:Hutch schreef:Pfff kun je je quasi intelligente quotes bij je houden. Dit elftal had volgens jou 1 creatieve speler nodig. Nou dan. Die heb je met Breij. De Servais heeft gewoon volledig gefaald
Als je tactische discipline, de bereidheid vuile meters te maken altijd laat prevaleren boven puur voetbaltalent krijg je dit. Ik zie dit elftal zonder een of twee explosieve dribbelaars geen potten meer breken dit seizoen. Iedereen doet zijn best, maar je creert geen overtalsituaties en bereikt je spitsen niet. En dan is voetbal een moeizame bezigheid.1 februari 2025 om 21:011 februari 2025 om 21:15
Haha, de man dtie eindeloos gepost heeft dat de transferwaarde van deze selectie nul (NUL!) is en daarmee de achterliggende weken hard om de oren is geslagen neemt hier weer iedereen de maat.
Ik heb bij herhaling aangegeven dat ik dit elftal niet louter slecht vond, maar wel dat het aan creativiteit ontbeerde. Het getal '1' heb ik nergens genoemd. Wel heb ik beweerd dat de selectie waarover we beschikten, aangevuld met een Bouchouari moeiteloos kampioen zou worden. En dat is nog steeds mijn overtuiging.
Maar goed, als dan de speler die de hele eerste seizoenshelft verantwoordelijk is geweest voor nagenoeg alle dreiging. creativiteit en een hoop van de doelpunten ook weer wegvalt verandert dat wat natuurlijk. Dat lijkt me niet zo moeilijk.
En Breij? Ik wil die jongen graag een kans geven, vond 'm ook helemaal niet zo slecht vandaag, maar ik heb 'm natuurlijk niet zelf uitgekozen of zo. En heb ook nergens beweerd dat met zijn komst alle problemen zouden verdwijnen. Wat is dat voor gekkigheid.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid