FCKip
Wim schreef:
Rodaforlife045 schreef:
Roda heeft de hele week op kunstgras getraind dus waar dat vandaan komt is echt onzin.
31 januari 2025 om 21:12
Inderdaad. tuupe zoals fckip zijn daarvan de oorzaak.Kijk maar naar zijn bericht van 31-01-2025 waarin hij schrijft dat overwegend op kunstgras wordt getraind. Een teken dat hij er totaal geen verstand van heeft en desinformatie verstrekt. Hij naait de boel in het negatieve op. Zo iemand verdient een ban. Roda traint NOOIT op kunstgras.
1 februari 2025 om 08:09

Haha bedankt dat ik een ban verdien. En dan naai ik de boel negatief op? Jij bent de tuup die de staf de schuld geeft van alle blessures. Nee, dat is lekker positief. Weet je wat al jaren een doorn in het oog is? De slechte training accomodaties. Dat is een feit. Maar de oplossing is in zicht. En ik schrijf ook al dat het gewoon botte pech is, ik denk dat nog nooit eerder spelers zo gemonitord worden als nu. Ze zijn heel individueel met de spelers bezig, juist door zo’n grote staf.

Van het overwegend kunstgras is dan een fout, maar ondanks dat is het wel weer mede door zo’n kut ondergrond dat er 3 geblesseerd zijn. Ze trainde de hele week op kunstgras stond toch in het artikel, is niet nooit he tuup? Ook aan dat verhaal veranderd niks. Kunstgras moet gewoon verboden worden, om op te trainen en om wedstrijden op te spelen.

Dus laat mij maar zeuren over slechte accomodaties, terwijl jij de staf de schuld geeft. Onruststoker, jij verdient echt een ban met je desinformatie 🤣

za 1 februari 2025 om 08:36 - 1 februari 2025 om 08:36 # 362105
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement