RJC0475
Vrijdagavond schreef:
RJC0475 schreef:
peppie schreef:
[quote]362033[/quote] Ouw kut man. Huilebalk. Als het niet bevalt wat gezegd wordt dan hef je account op. Ga je in holland de hele dag klagen dat je je schaamt om Roda supporter te zijn. De hele dag zit je hier te huilen dat het niet positief genoeg is. Ben jij lekker positief en laat andere hun eigen mening hebben. Daar ga jij niet over. Klein kind.
31 januari 2025 om 18:15
Hij kan supporter worden van een club die wel alles op orde heef. Zo'n échte grijze middenmoot club waar nooit iets gebeurt en nooit nieuws naar buiten komt.
31 januari 2025 om 18:16
Ik ben toch niet degene die over de club jankt?😂 Ik kijk WEL met positiviteit naar Roda. Het lijkt wel of sommigen hun iq hier in de min staan.
31 januari 2025 om 18:22

O maar ik snap 'm heel goed hoor. Het is dan ook wel een heel bewuste keuze om ten alle tijden überpositief te zijn. Op het moment dat je dat doet in een tweede seizoen waarin je, wat, 12-13 blessures hebt gehad tot nu toe(?), neigt dat toch wel naar 'ignorance'/onwetendheid.

Het is gewoon een consistent probleem, zoals het vorig jaar ook al was, en er is 0,0 aan gedaan. Triest ergens. Hoop dat ze er in ieder geval naar kijken. Of het de hoeveelheid trainingen is, een probleem met 'cooldown' periodes, het veld, de manier van trainen.

Who knows.
vr 31 januari 2025 om 18:28 - 31 januari 2025 om 18:28 # 362040
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement