Vrijdagavond
harigejoop schreef:
Vrijdagavond schreef:
harigejoop schreef:
[quote]362010[/quote] Laatste 2 thuiswedstrijden dik gewonnen helaas.. Vrees dat wij morgen voor de bijl gaan. Achterin word je overlopen…
31 januari 2025 om 17:39
Zeg het wel even goed, dat hoop je.
31 januari 2025 om 17:41
Lulkoek,Roda is dit zelf schuld. Trainingscomplex ver ondermaats daar komen ook al die blessures vandaan. Het is geen toeval dat Roda daar vorig seizoen ook al zo vaak mee te kampen had. Dat kan en mag niet als professionele bvo.
31 januari 2025 om 17:47

Wat lul je? Is toch niet relevant aan hetgeen wat jij of ik zei?

Je zit hier letterlijk iedere dag te janken dat alles binnen en rondom de club kut is.

Ik concludeer daaruit dat jij HOOPT dat we gaan verliezen. Dit heeft even helemaal niets met die blessures te maken. Daarom vraag ik of het het wel even goed wil zeggen.

Je zegt 'vrees dat we morgen worden overlopen'. Dat is pas lulkoek kerel. Je wilt dat we gaan verliezen zodat je dan weer verder kunt janken.
vr 31 januari 2025 om 17:52 - 31 januari 2025 om 17:52 # 362025
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement