1 ding is zeker, we hebben de grootste jankachterban van het hele Nederlands betaalde voetbal.
Het is dat ik van de club hou, maar met deze jankende menigte op dit prikbord wil ik niet mee geassocieerd worden als Roda supporter.
Zauner en Baeten zijn weg, nounounou de wereld vergaat! Wat hebben ze dit jaar toegevoegd? Baeten alleen in zijn eerste 3 wedstrijden goed, zauner helemaal niet goed dit jaar.
Zelfs als er deze winter niks meer bijkomt is dit het verstandigste. Als hij niet lekker in het team lag al zeker.
We hebben transfergeld gekregen deze winter en kunnen een aantal salarissen wegstrepen. Alleen het salaris van Breij is erbij gekomen, Veendorp op amateurbasis en de huur van el maach natuurlijk.
Breij is een versterking, dat mag wel al duidelijk zijn. Veendorp heeft veel voetballend vermogen op een positie waar we dat nog niet hadden, dat is ook wel duidelijk. El Maach is gelijkwaardig of beter dan treichel.
Wie weet komen er nog 2 erbij, anders heb ik er ook vrede mee. Je kunt nu paniekaankopen doen, dan is het geld weer vervlogen, je kunt de uitgaven niet doen dan heb je dat geld voor volgend seizoen. Wie weet komen nog 2 spelers die van totale meerwaarde zijn.
Maar wat heeft hier de prioriteit? Hysterisch en paniekerig roepen dat alles kut is en het seizoen is afgelopen.
Begin me bijna te schamen dat ik ook een Roda supporter ben.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid