Dat men €900.000 ziet staan achter de naam van Vente op Transfermarkt en er dan maar meteen vanuit gaat dat Roda dit bedrag op haar rekening krijgt toont eigenlijk al maar weer aan hoe veel te simpel hier gedacht wordt over een BVO. Wat dacht je van kosten voor de zaakwaarnemer? Belastingen? Voorgaande clubs die percentages krijgen? Feyenoord dat nog een deel krijgt omdat ze hem transfervrij naar Roda lieten vertrekken? Volgens mij als je er een half miljoen van overhoudt is het veel. Echt ongelofelijk eigenlijk dat men met dit bedrag begint te rekenen alsof dit zo 123 op de rekening van Roda bijgeschreven wordt. Misschien te veel FIFA gespeeld?
Ik ben van de ene kant blij dat we momenteel een positief eigen vermogen hebben. Echter is duidelijk dat er nog heel veel nodig is om echt financieel gezond te worden. Dit was een uitzonderlijk seizoen qua toeschouwersaantallen, merchandise verkoop, aantrekkelijkheid voor sponsoren en transferinkomsten. Ik ben benieuwd hoe dit eruit ziet als we dit seizoen in de middenmoot eindigen. Als je dan zwarte cijfers kan schrijven ben je wat mij betreft echt op de goede weg.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid