Rjc1971
Keuken Kampioen Divisieclub Roda JC heeft zijn pijlen gericht op verschillende Nederlandse aanvallers die in het buitenland actief zijn. Met meerdere spelers zijn gesprekken gevoerd, bevestigt technisch manager Robbie Servais van de Limburgers tegenover SoccerNews.

“Het gaat dan om Nederlandse spelers die gehuurd moeten gaan worden van clubs. De komende dagen moet daar meer duidelijkheid over gaan komen”, legt de technische baas van de huidige middenmoter uit de KKD verder uit. Roda is nadrukkelijk op zoek naar spelers die extra creativiteit en doelpunten aan de selectie kunnen gaan toevoegen.

Geruchten dat de Kerkradenaren nadrukkelijke interesse zouden hebben in spits Camil Mmaee van aartsrivaal MVV, verwijst Servais op zijn beurt naar het rijk der fabelen. “Daar klopt helemaal niets van.”
di 28 januari 2025 om 19:42 - 28 januari 2025 om 19:42 # 361546
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement