NoahP
Roda7United schreef:
Ik heb vernomen dat Leroy Been ook weer terug is bij Roda. Traint alleen met de O21 en niet met 1 omdat het niet botert met Sibum. Iemand die dit kan bevestigen?
28 januari 2025 om 16:15

Als je al niet zeker weet of die weer meetraint, hoe kun je dan wel al stellen dat dit is omdat het niet botert mer Sibum? Áls hij al weer meetraint kan het ook zijn omdat ze hem eerst weer willen peilen, of omdat hij simpelweg niet op het niveau zit van het eerste, of omdat het een slecht beeld geeft voor andere O21 spelers die wekelijks hun best doen om de kans te krijgen zich bij het eerste te bewijzen en iemand die zelf weggaat omdat hij ontevreden was met de kansen die hij krijgt dan weer gelijk mee zou mogen doen. De zaakwaarnemer dreigde in april dat Leroy Been weg zou gaan als hij geen contract zou krijgen, en er was zoveel interesse uit duitsland en belgie, om vervolgens een half jaar later nog steeds geen club te hebben. Gelijk is het weer Sibum (niet per se naar jou gericht) zonder dat er iets van bewijs is, en terwijl je zonder lang na te denken genoeg redenen kan verzinnen voor zo een besluit.
di 28 januari 2025 om 16:22 - 28 januari 2025 om 16:22 # 361513
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement