Churchrade
Beste fans en onruststokers,

Gelukkig bestaan er nog mensen die in de gaten hebben dat er enkele individuen hier de boel proberen te verstieren.
Afgelopen jaren een van de betere jaren bij Roda gehad met helaas een minder einde. Voor Sibum als hoofdtrainer een waardevol leermoment, volgens mij heeft 75% van dit prikbord nog nooit gevoetbald of heeft hoger gespeeld dan de bierdivisie waar je idd snelwandelend de Messi van de lage landen bent.

Wat Sibum met de groep voor elkaar krijgt is gewoon goed. Ook tegen Cambuur had je kunnen winnen, en om dan te lezen dat het aan Sibum lag? Volgens mij zorgt zijn tactiek er toch echt wel voor dat de spelers genoeg mogelijkheden krijgen om deze pot met een positief resultaat af te sluiten. Bas kan moeilijk zelf het veld inrennen en die ballen erin knallen.

Wat betreft de funders, zonder deze groep was er inderdaad geen Roda geweest. Op de lange termijn zullen wij ook weer Eredivisievoetbal spelen. Maar de afspraken met de gemeente en de doelen die de funders hebben gesteld zijn kristalhelder. Maatschappij erbij betrekken en financieel gezond zijn door op eigen benen te staan. Des te knapper dat je een Zauner en OK in de winter weet te verkopen. Zo zal het de komende 10/20 jaren gaan, wat overigens prima is, mits er natuurlijk een vervanger klaarstaat. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ga dan ergens anders klagen of zorg dat je de club kunt overnemen zodat je zelf kunt bepalen hoe de club verder gaat.

Om daarmee af te sluiten.

Ik ben oprecht benieuwd welke aanwinsten wij kunnen verwachten.

-Forza Roda
ma 27 januari 2025 om 10:07 - 27 januari 2025 om 10:07 # 361361
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement