StefanRaets
De ene kale trainer (Slot) is de andere niet (Sibum), maar om nou te spreken van ontslag van je trainer vind ik echt de meest debiele opmerking die je kunt bedenken.
Je haalt achtereenvolgens je beste resultaat in 7 jaar en staat nu ook op een Play Off plek, met een budget wat niet boven de middenmoot uitkomt.

We hebben inmiddels de 4e keeper op goal staan. Halen een back (Koen Jansen) die een kruisband scheurt. Je blok op het middenveld ligt al een half seizoen in de lappenmand en je krijgt een spits die graag wil maar ongeschikt is. De positie waarop je het hardst versterking nodig hebt, nummer 10, start je met enkel Leijten: een vereidelde jeugdspeler. En dan tot slot heb je op de bank spelers zitten waarvan ik me bij tijd en wijle afvraag of ze bij Groene Ster mee zouden kunnen.

Je kunt best kritische noten stellen bij de invulling van de selectie en gedurende de wedstrijd zie ik soms graag wat sneller wissels doorgevoerd worden, maar sommige supporters verwachten dat een trainer over water kan lopen.

Met fans als die van ons heb je geen vijanden meer nodig: we zouden ons voor de Conference League kunnen plaatsen en dan klagen waarom het geen Europa League is.
ma 27 januari 2025 om 00:21 - 27 januari 2025 om 00:21 # 361352
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement