Alli
Lixus76

Verwijt ik niet Sibum.
Heeft te dealen met een selectie wat m.n. in aanvallend opzicht te weinig creativiteit biedt.
En in de 1e seizoenshelft ook bizar veel (langdurig) geblesseerde gehad.

Ondanks dat, staan we momenteel 7e, en is nog alles mogelijk (plaats 3 tm 10 bedoel ik dan. Plaats 1 of 2 zijn niet realistisch).
Doelstelling was en is nog steeds het behalen van de PO's. Mocht dat lukken, heeft Sibum wederom de doelstelling behaald.
En kijkend naar het spelers budget (plek 11), natuurlijk prima resultaat.

Denk dat sommige hier zichzelf eens moeten afvragen of de doelstelling die sommige hier voor ogen hebben, realistisch is. Kan het niet vaak genoeg herhalen, maar Roda is al jaren niet meer "de trots van het Zuiden". Het PLS is zowat nog het enige wat Roda voor de buitenwereld nog een relatief "grote" club maakt, maar we zijn niets meer dan een subtopper in de KKD, met een spelers budget van een grijze middenmoter.
zo 26 januari 2025 om 23:36 - 26 januari 2025 om 23:36 # 361350
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement