Alli
De uitslag is prima, het veldspel daarintegen was wederom niet om aan te zien. Baart me enigszins zorgen. Dat we niet in staat zijn om 90 minuten te knallen en de tegenstander bij de strot te grijpen is niet erg. Elke wedstrijd heb je fases dat de tegenstander het initiatief overneemt. Maar de fases dat wij initiatief nemen en de tegenstander met de rug tegen de muur zetten, lijken steeds korter te worden.
Gelukkig kreeg Seedorf (wie anders) het even op z'n heupen, en stond er een afgetekende 3-0 op het scorebord. Laten we bidden dat Seedorf heel blijft dit seizoen. Zonder hem is alle dreiging weg.

Echter telt maar 1 ding en dat zijn de 3 punten. Resultaat is heilig.

- El Maach: enkele cruciale reddingen verricht. Tot nu toe prima indruk gegeven. Heb dit al eens eerder geschreven hier, maar als El Maach deze vorm kan vast houden, zie ik Treichel niet zo snel terug keren in de basis
- Veendorp; oogt wat onwennig, maar laat met momenten zien een toegevoegde waarde te kunnen zijn voor dit Roda
- Valt mij op dat Roseler hier snel aan de kant wordt gezet. Wat mij betreft niet terecht. Is een prima verdediger die geen gekke dingen doet. Ondanks zijn leeftijd hoop ik dat zijn contract nog met 1 jaar verlengd wordt. Mag volgend seizoen met Veendorp strijden voor een basisplek. Met zijn ervaring sowieso belangrijk voor een Timmermans bij de hand te nemen.
- Dzepar; net terug van een schorsing ivm 5 gele kaarten en pakt direct weer geel. Zal mij niets verbazen als Kongolo binnenkort terug in de basis staat ten koste van Dzepar

Nieuwe Vleugelaanvaller is een must. Spoeling momenteel veel te dun. Hopelijk deze week transfernieuws.
za 25 januari 2025 om 04:18 - 25 januari 2025 om 04:18 # 361229
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement