Zo, nu de rookwolken eindelijk zijn opgetrokken na de laaste wedsgtrijd tegen Cambuur (prima wedstrijd, zeker de 2e helft ... helaas zonder het gewenste resultaat), de komende wedstrijd voor de deur staat en vanavond de nieuwe commentaren alweer voorbij gaan komen (verlies je of speel je gelijk, dan kunnen ze er geen kloten van ... win je magertjes, dan zal het wel liggen aan een extreem jong FC Utrecht ... win je dik, dan worden we waarschijnlijk toch nog kampioen) moet me toch eventjes iets van het hart.
Want verdomme, wat hou ik van deze club (Forza RODA).
Het meest idiote spreekwoord in de Nederlndse taal is zonder twijfel "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
Nee, nee, en nog eens nee verdomme. Gek doen hoort bij deze streek.
We zijn heel graag extreem negatief als het niet loopt en ook extreem positief als het wel loopt.
Wij zijn verdomme de club van up's en down's ....
Kaalheide, waar als er minstens 12.000 fans waren er de volgende dag in krant stond dat er 7.500 betalende toeschouwers waren (hoezo, zwart geld?) .... a propos zwart geld: ook een mooie periode .... de bekerfinales (waarvan 2 keer winst) .... het uit het stadion gooien van de charlatan geldschieter .... de europese wedstrijden .... een geldschieter die geen 2 normale nederlandse zinnen kon schrijven, maar wel heel goed was met geld en nog verstand had van voetbal ook (Ome Nol for president).... de verhuizing naar het PLS .... de degradatie .... de promotie .... de internationals die hier hebben gespeeld ..... een dwaas als stadionspeaker .... en ja, ook een te vroege veldbestorming enz.enz.
Het past bij deze prachtige club en het past bij deze prachtige streek.
Wij zijn toch de mensen van "doe nog gekker, want je doet nog niet gek genoeg".
Als we in plaats van 2 biertjes ook 10 biertjes kunnen drinken, dan doen we dat toch!
We snijden onze vlaai in 10 forse stukken (soms 8), en niet in 26 kleine k**stukjes.
Als het lekker is scheppen we 3 keer op .... "nee, ik heb genoeg gehad" past niet in ons vocabulaire.
We zijn de mensen die zich verkleden met carnaval en dagen achtereen dwaas doen op nog dwazere liedjes.
Kortom, deze club past bij ons en wij passen bij deze club.
Man, man, man, wat ben ik blij dat ik supporter ben van deze club en niet van een of ander doodsaai k**clubje.
Dus, mede supporters .... blijf hier prikken (negatiever dan negatief als het slecht gaat en positiever dan positief als het goed gaat) ..... jullie zijn in goed gezelschap.
The south will rise again !!!!
Forza RODA
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid