NoahP
harigejoop schreef:
NoahP schreef:
Oh en over het sportieve vlak, om het niet alleen te hebben over hoe de club sinds de komst van de funders financieel enorm gegroeid is. Sinds de komst van de Phoenix Group, zijn we... Lees het volledige bericht hier
22 januari 2025 om 14:35
Kinderhand is snel gevuld. Zou ook wel eens willen zien dat ze een rol van betekenis spelen in die play-offs. 2022 eerste ronde eruit,2024 eerste ronde eruit.
22 januari 2025 om 14:44

Klopt, een kinderhand is snel gevuld, maar jouw hand lijkt vooral druk met wijzen en niks doen. Tuurlijk wil je het liefst dat sportieve groei betekend ieder jaar een grote stap verder. Een beetje zoals Korotaev die zegt: "binnen 5 jaar champions league", nou dat was me toch een ambitie. Over die rol van betekenis, dit is al door de club uitgesproken als de ambitie, en in mijn bericht waat jij notabene op reageert geef ik ook aan te hopen dat het dit jaar beter gaat dan de vorige jaren. Je noemt 2024 als eerste ronde eruit, maar jij weet net zo goed als ik dat dit lag aan een mentaal iets na cambuur en groningen. Als je namelijk zelfs gaat beweren dat er vorig seizoen geen sportieve groei in zat, kunnen we helemaal stoppen, want dan bevestig je wat ik eigenlijk ook denk. Je wil het gewoon niet zien.
wo 22 januari 2025 om 15:05 - 22 januari 2025 om 15:05 # 360887
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement