Bocheser5
NLV043 schreef:
Over gisteravond...ik vond Cukur een van de betere aan de kant van Roda, dus stop met dat gezeur over hem. Hij was sterk, balvast en een aantal goede acties/pogingen gezien. Wellicht als meneer Sibum Seedorf... Lees het volledige bericht hier
21 januari 2025 om 11:42

Als Frijns nou gewoon zijn wonden had gelikt en had gezegd: 'mega dom van me ik ben echt een enorme stumpert en dit had NOOIT mogen gebeuren.' was het wel prima geweest voor velen.
Maar hij maakt er één grote Frijns show van door maar óveral aan te schuiven en te vertellen dat hij iedereen zo gelukkig heeft gemaakt in Parkstad.
Hij heeft alleen maar voor ellende gezorgd. We werden ALWEER het lachertje van Nederland. En dat nadat we eindelijk weer met momenten positief in het nieuws kwamen.
Geen 50 man maar iedere echte Roda supporter is klaar met die clown. FRIJNS OUT!
di 21 januari 2025 om 13:07 - 21 januari 2025 om 13:07 # 360774
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement