Dino schreef:Jeweun schreef:Is het niet andersom? - Frijns die de club voor schut zet. Ik vindhet juist prima om als supporters een standpunt in te nemen. En niet alleen maar op het prikbord.
Fijn dat west het weer nodig vond om club voor lul te zetten met die spandoeken voor Frijns, thanks.21 januari 2025 om 09:4921 januari 2025 om 09:56
Ik ben geen fan van Frijns laat ik dat even vooropstellen, hij weet echter wel hoe er verstaanbaar door microfoon kan worden gepraat. Vervanger van Frijns is totaal onverstaanbaar.
Het gaat er mij meer om dat Frijns nu heel even soort van landelijke bekendheid heeft en juist op dat moment besluiten supporters om hem weg te jagen. Als media hier lucht van krijgen zit hij binnen de kortste keren weerergens aan een tafel zijn verhaal te doen en dat komt de club Roda weer niet ten goede.
Had even gewacht, hij is er bovendien maar af en toe, dan was het vanzelf opgelost. Nu krijgt de man een soort van gunfactor (die had hij al) en Roda zal een eventueel ‘ontslag’ enorm worden verweten.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid