NoahP
Normaal kom ik hier even een paar dagen niet na een nederlaag, want dat doet me eigenlijk nooit goed.
De nederlaag gisteren is enorm zuur, vooral omdat je echt een aantal keer had moeten scoren.
Maar buiten het resultaat, waren er toch ook genoeg aanhakingspunten.
El maach deed het weer top, zowel met reddingen als qua meevoetballen. Koglin ook weer net zoals vorig seizoen, heel degelijk. Kongolo top, krijg je meer mogelijkheden op het middenveld, heeft denk ik het beste spelinzicht van alle middenvelders. Beerten vond ik ook weer echt top, dat die jongen deze maand pas 22 is geworden verbaast me soms, zit echt potentie in. Cukur speelde echt top! ja die laatste bal had mogen hangen, maar waar Leijten en Griffith echt kansen om zeep hielpen, schiet hij ze tenminste hard en doelgericht op goal. Dat een keeper ze dan pakt is kut, maar als hij zo blijft spelen gaat hij er echt nog een paar inschieten. Verder nog positief, Breij 35 minuten gespeeld, waar hij van het weekend nog 20 speelde. We missen creativiteit en doeltreffendheid voorin, maar ik denk dat Breij daar al enorm mee kan halen. Die bal die Cukur op Leijten aflegd, had Breij gewoon gemaakt. Idem met die bal van Koglin op Leijten.

Gisteren merkte je vooral dat de rechterkant nu echt te zwak is. Doordat Kruiver op een hele snelle stond, kwam die ook minder dreigend naar voren en Zauner mist gewoon alle vorm. Ze zijn nog op zoek naar aanvallende versterking, nou dit moet toch echt een goede rechtsbuiten worden, dan gaan we echt nog wel genieten van leuke wedstrijden dit seizoen. Nee ik denk ook niet dat promotie realistisch is dit seizoen, maar gisteren verdien je eigenlijk gewoon dik te winnen van de nr 3, dus heb wel hoop op nog genoeg goede wedstrijden waar ze wel winnen.
di 21 januari 2025 om 09:45 - 21 januari 2025 om 09:45 # 360751
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement