DrHerjod schreef:Cukur had natuurlijk gewoon moeten scoren vandaag, zeker.045jc schreef:Cukur komt er wel. Bij zijn volgende club? Je kunt als verdediger eventueel zulke kansen om zeep helpen. Maar zelfs onze rechtsback weet hoe het is om uit te halen op doel als de bal voor zijn voeten valt. Hij is een fucking spits!
voor wat het waard is heb je met el maach een heel leuke keeper cukur komt er echt wel, vandaag zeer sterk gespeeld al laat het rendement nog op zich wachten, wat wel zijn werk... Lees het volledige bericht hier20 januari 2025 om 21:5720 januari 2025 om 22:00
Met dat "maar dat is een andere discussie" doelde ik op de kwestie of hij op 10 (naar mijn mening 100%) moet spelen ipv de spits. Maar goed dan hebben we Baeten in de spits, die speelt als een soort zelfgedoopte alleskunner..
Maar goed een groot pluspunt was Cukur nog steeds wel, veel kansen en aanvallen mogelijk gemaakt - laat ook duidelijk zijn dat niet alleen hij kansen om zeep heeft geholpen
Een ding waar ik me overigens wel aan heb geergerd, zoals altijd eigenlijk, is kruiver. Hoop op een Reith verhaaltje, maar ik reken er echt niet op hoor
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid