Roda7United schreef:Vrijdagavond schreef:Dit was dan ook geen afgeven op hutch maar een aanvulling op zijn prikker uiteraard. Ik ging er vanuit dat dat wel duidelijk was. Dat Hutch niet tegen de funders is is allom bekend natuurlijk.Roda7United schreef:hutch is vrijwel altijd positief over de funders en de organisatie. Nu op deze manier op hem afgeven vind ik echt belachelijk. Dit zijn niet de teksten die Hutch al 2 jaar roept.
[quote]360333[/quote] Dat het na iedere nederlaag/gelijkspel raak was had ik al door. Tegenwoordig zelfs na een overwinning. En het lult maar en het lult maar. Al 2 jaar lang wekelijks dezelfde teksten. Vermoeiend. Had gehoopt... Lees het volledige bericht hier19 januari 2025 om 11:1819 januari 2025 om 16:5819 januari 2025 om 21:20
Ik ben voor de huidige weg die wordt bewandeld en vind dat de funders tot dusver verstandige keuzes maken. Maar het feit dat ze de club beperkingen opleggen (bij voorbeeld m.b.t. sponsoring door gokbedrijven, maar ook bij de zoektocht naar andere investeerders) betekent wel dat ze de plicht hebben zich langer aan de club te committeren. Je gooit de boel niet helemaal om, en legt een vrij streng regime op om vervolgens halverwege een veranderingstraject de poort uit te wandelen.
Mijn verwachting is dat dat ook de insteek is, maar toezeggingen na volgend seizoen zijn er niet. Zouden de wegen scheiden was dat echt heel raar en kon er met terugwerkende kracht ook met andere ogen naar het huidige beleid gekeken worden.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid