RJC1978
Roda7United schreef:
Zuid14 schreef:
Markelo (26) werd afgelopen zomer transfervrij overgenomen van Fortuna Sittard en tekende bij Roda een contract tot medio 2026. Zijn verbintenis wordt ontbonden, waardoor hij vrij is om naar een nieuwe club te gaan. Het is nog niet bekend waar hij naartoe gaat.
16 januari 2025 om 16:53
Goede zet. Vooral omdat het de wens is vanuit de spelers kant. Dat betekent dat Roda geen/weinig geld hoeft mee te geven. Doordat Veendorp is gekomen als CV voor Oude Kotte en Breij voor het middenveld kan Beerten eventueel als back up dienen voor de rechtsback positie.
16 januari 2025 om 16:57

Als we uit de afgelopen periode 1 conclusie kunnen trekken, is het dat je Beerten om tactische redenen beter niet uit de as kunt weghalen.
Dus ofwel verdedigend middenveld, ofwel (hybride) centrale verdediger.
Zie o.a. 1e helft JPSV (waar hij ontbrak op het middenveld) en 2e helft JAJ (waar hij van het middenveld afgehaald werd).

Maar je hebt gelijk dat er met Veendorp meer mogelijkheden ontstaan want die kan ook op beide posities (en wellicht als back) uit de voeten.
do 16 januari 2025 om 18:00 - 16 januari 2025 om 18:00 # 360030
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement