Herman schreef:Vrijdagavond schreef:Volledig mee eens, maar die schijnt niet (meer) door een deur te kunnen met Sibum
Ik weet dat het niet het eerste is waar we nu behoefte aan hebben, maar Edwin Linssen is weer vrij in de zomer. Haal die man weer naar onze club aub. Toen hij assistent was speelden ze leuker voetbal en toen hij naar de jeugd werd gezet heeft hij promotie waargemaakt.16 januari 2025 om 08:3516 januari 2025 om 08:46
Ik dacht idd al dat daar iets speelde. Als Sibum een vent is zorgt hij ervoor dat het nog goed kan komen. Als het ze in de Gaza al lukt om een staakt het vuur te regelen dan moet dat tussen die 2 toch ook te realiseren zijn? Iedereen zag dat het voetbal beter was met Linssen aan zijn zijde.
Ik ben het met je eens dat het met Oude Kotte toch wat lang duurt na die berichten van vorige week. Ik zou het zuur vinden voor die jongen als het niet door zou gaan, voor ons is het verdedigend minder vervelend. Als ik de geluiden van op het prikbord mag geloven wilden ze liever nog een aanvaller erbij halen, dit lijkt me wel af te hangen van deze uitgaande transfer.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid