Roda7United
Celleke schreef:
LennardPelzer schreef:
Churchrade schreef:
[quote]359971[/quote] Ergens vind ik het wel jammer als je ziet wat voor extra inkomsten je had kunnen gebruiken om schulden af te lossen en / of spelers te kopen. Stel je was door die extra... Lees het volledige bericht hier
15 januari 2025 om 11:14
Het is nu aantrekkelijk om te zeggen "gelukkig is Roda de enige club zonder goksponsor", maar kijkend naar het artikel van De Limburger roept dit wel interessante vragen op. VVV ontving (naar het schijnt)... Lees het volledige bericht hier
15 januari 2025 om 17:41
Als de funders zich zouden terugtrekken hierdoor, ga je er per saldo op achteruit. Dus dan krijg je wellicht +500k en verlies je wellicht nog meer.
15 januari 2025 om 17:48

In het ideale scenario waren de funders gewoon akkoord gegaan met een goksponsor. Want zij waren immers degenen die dit tegenhielden, is te lezen in de Limburger.

Dit is dan ook een van de weinige kritiekpunten op hen die ik kan begrijpen. Je hoeft niet altijd het liefste jongetje van de klas te zijn. Voor de rest vind ik de kritiek op de funders buitengewoon onbeschoft. Mensen die miljoenen in onze club stoppen waardoor we überhaupt nog leven. Die tevens altijd duidelijk en eerlijk zijn geweest dat dit het is en Roda moet gaan leren op eigen benen te gaan staan en niet van die visie afwijken. JUIST door de problemen die Roda (en veel andere clubs) hebben gehad met roekeloze investeerders (of charlatans á la De La Vega). Dit is de enige juiste en duurzame weg. En ook de weg waar iedereen zo voor smeekte toen we op omkiepen stonden. ‘Nooit meer die onbetrouwbare investeerders’ werd toen gezegd. En dan lees je nu dat ze maar een stel idioten zijn en maar even een miljoen extra moeten overmaken. Ronduit schaamteloos, respectloos en onbeschoft.
wo 15 januari 2025 om 20:00 - 15 januari 2025 om 20:00 # 359992
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement