Celleke schreef:LennardPelzer schreef:Als de funders zich zouden terugtrekken hierdoor, ga je er per saldo op achteruit. Dus dan krijg je wellicht +500k en verlies je wellicht nog meer.Churchrade schreef:Het is nu aantrekkelijk om te zeggen "gelukkig is Roda de enige club zonder goksponsor", maar kijkend naar het artikel van De Limburger roept dit wel interessante vragen op. VVV ontving (naar het schijnt)... Lees het volledige bericht hier
[quote]359971[/quote] Ergens vind ik het wel jammer als je ziet wat voor extra inkomsten je had kunnen gebruiken om schulden af te lossen en / of spelers te kopen. Stel je was door die extra... Lees het volledige bericht hier15 januari 2025 om 11:1415 januari 2025 om 17:4115 januari 2025 om 17:48
In het ideale scenario waren de funders gewoon akkoord gegaan met een goksponsor. Want zij waren immers degenen die dit tegenhielden, is te lezen in de Limburger.
Dit is dan ook een van de weinige kritiekpunten op hen die ik kan begrijpen. Je hoeft niet altijd het liefste jongetje van de klas te zijn. Voor de rest vind ik de kritiek op de funders buitengewoon onbeschoft. Mensen die miljoenen in onze club stoppen waardoor we überhaupt nog leven. Die tevens altijd duidelijk en eerlijk zijn geweest dat dit het is en Roda moet gaan leren op eigen benen te gaan staan en niet van die visie afwijken. JUIST door de problemen die Roda (en veel andere clubs) hebben gehad met roekeloze investeerders (of charlatans á la De La Vega). Dit is de enige juiste en duurzame weg. En ook de weg waar iedereen zo voor smeekte toen we op omkiepen stonden. ‘Nooit meer die onbetrouwbare investeerders’ werd toen gezegd. En dan lees je nu dat ze maar een stel idioten zijn en maar even een miljoen extra moeten overmaken. Ronduit schaamteloos, respectloos en onbeschoft.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid