LennardPelzer schreef:Churchrade schreef:Het is nu aantrekkelijk om te zeggen "gelukkig is Roda de enige club zonder goksponsor", maar kijkend naar het artikel van De Limburger roept dit wel interessante vragen op. VVV ontving (naar het schijnt)... Lees het volledige bericht hierMaan schreef:Ergens vind ik het wel jammer als je ziet wat voor extra inkomsten je had kunnen gebruiken om schulden af te lossen en / of spelers te kopen. Stel je was door die extra... Lees het volledige bericht hier
Wat ben ik blij dat roda jc niet in zee is gegaan met gok bedrijven15 januari 2025 om 10:3315 januari 2025 om 11:1415 januari 2025 om 17:41
Het probleem van deze formulering is dat er twee cruciale zaken worden overgeslagen:
1) Het is niet duidelijk of deze goksponsor 'bovenop' het huidige bestand van sponsoren was gekomen, of 'ten koste van' een bestaande sponsor.
Wanneer het ten koste van een sponsor was geweest, is het feitelijke bedrag wat de club 'meer' ontvangt natuurlijk een stuk lager.
2) Het échte euvel is dat we niet weten wat de gemeente had gedaan wanneer we met een gokbedrijf in zee waren gegaan.
De gemeente heeft, ten gevolge van de inspanningen van Roda op maatschappelijk vlak, besloten de huurschuld kwijt te schelden.
Dat is vanuit financieel perspectief een bizarre stap die je met geen enkele sponsor had kunnen realiseren in de KKD.
Als de gemeente dit nog steeds had gedaan wanneer we een goksponsor hadden aangetrokken hadden we van beide walletjes kunnen eten, maar ik ben niet zo optimistisch over dat idee.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid