RJC1978 schreef:
NoahP schreef:Als je met een hybride CV speelt (bijv. Veendorp) kan die in balbezit situationeel doorschuiven naar VM (naast Beerten) waardoor Dzepar ook een linie kan doorschuiven (links naast Breij), dan krijg je een 2x2 box op het middenveld met 2 creatieve middenvelders.
Ervan uitgaande dat er niemand meer komt of gaat, denk ik dat je 3 opties hebt voor je aanval, waarbij bij optie 2 en 3 je weer met een hangende rechtsbuiten speelt zoals met Sami.... Lees het volledige bericht hier13 januari 2025 om 20:01NoahP schreef:Ziet er dan bijvoorbeeld zo uit: Baeten/Cukur Pena-Dzepar-Breij-Seedorf Veendorp-Beerten (3-2-4-1)
Ervan uitgaande dat er niemand meer komt of gaat, denk ik dat je 3 opties hebt voor je aanval, waarbij bij optie 2 en 3 je weer met een hangende rechtsbuiten speelt zoals met Sami.... Lees het volledige bericht hier13 januari 2025 om 20:0114 januari 2025 om 23:01
ik snap dat je wilt laten zien hoeveel voetbal verstand je hebt maar bedenk even dat we KKD spelen en dit soort systemen op Premier League niveau weken / maanden in beslag nemen om het redelijk te laten werken. Kan je je al voorstellen dat Bassie dit aan Bangura uit moet leggen? Die arme jongen weet van de stress niet meer welke positie die uberhaupt speelt.
Tevens wordt je er in de kkd volledig uitgekacheld als je een verdediger doorschuift aangezien 9 van de 10 ploegen volle gas counteren. Roseler, koglin, muller en in mindere mate Kruiver zijn nou niet per se de sterke verdedigende snelheidsmonsters die Yussey alhamdulilah uit zuid-oost Zimbabwe op de linkerflank van Helmond Sport met 40 meter open veld voor zich gaan stoppen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid