StefanRaets
NoahP schreef:
Pauli heeft 2 dagen terug nog 90 minuten bij zijn club gespeeld, ik kan niet vinden tot wanneer hij een contract heeft, maar die zullen ze niet nu transfervrij halen lijkt mij. Dat, en dat... Lees het volledige bericht hier
13 januari 2025 om 18:03

Misschien ben ik wat kort door de bocht hier, maar je kunt het niet maken om met Pauli te hinten op je socials als je hem niet gaat halen.
't is een kind van de club, iedere supporter wil al jarenlang dag-in dag-uit dat 'ie terug komt en dan haal je hem dan niet.

Prima als ze voor andere opties willen kiezen, maar als je hem nu op je socials post maak je slapende honden wakker.
Ik ga er gemakshalve van uit dat dit een positieve voorbode is en anders mogen ze de communicatie afdeling ff de wind van voren geven.
ma 13 januari 2025 om 18:10 - 13 januari 2025 om 18:10 # 359915
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement