Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar welke club gaat een miljoenenbedrag betalen voor een centrale middenvelder van de nummer 16 van Frankrijk die tevens 1,65m klein is, totaal geen rendement heeft qua doelpunten of assists en tevens nog maar 1 jaar contract heeft. Ik laat me graag verrassen, maar die hoop heb ik toch al een tijdje opgegeven.
Ik hoop eerder op Ouaissa en Didden. Maar ja als die Ouaissa iedere week moet switchen tussen bank en basis en als die basis staat telkens na een uur gewisseld wordt (is die fit genoeg?) dan ga je ook je vorm en daarmee rendement moeilijk vinden. Didden gaat volgend seizoen zijn kansen krijgen en grijpen denk ik. Viergever wordt 36 en heeft een aflopend contract.
Alli
Röseler en Dzepar verlengen, de rest mag van mij weg. Of hebben het niveau niet, of te blessuregevoelig. Waarvan ik overigens denk dat Dzepar zelf niet wilt verlengen. Die gaf niet lang geleden nog aan nog graag eens een buitenlands avontuur aan te willen gaan en die wordt komende zomer toch ook ‘al’ 29. Afgelopen zomer scheen er ook al interesse te zijn vanuit Kroatië.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid