Roda7United
Peterson is precies zo’n speler die hier na een paar slechte acties meteen uitgejoeld werd. En dan gaat het inderdaad alleen maar minder worden. Maar sommigen zijn nog te dom om zich dat te kunnen bedenken. Die denken blijkbaar dat van fluiten een speler beter gaat spelen?
Dat gemor en gefluit maakt spelers kapot. En dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die dan zeuren dat spelers hier niet functioneren en geen geld opbrengen, tja. Bij Heracles lukte het hem wel. Typisch dat dit soort spelers bij Heracles altijd slagen en bij Roda niet.

Tegen Volendam en Dordrecht was het publiek in het PLS ook wederom beschamend. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte af en toe. Zelfs bij een 1-0 voorsprong tegen koploper Volendam was er veel gefluit en gemor. Echt bizar.
zo 12 januari 2025 om 15:18 - 12 januari 2025 om 15:18 # 359817
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement