NoahP
Dat ze van Schwirten meer hadden verwacht is ook nog enigszins te begrijpen. in 21/22, 11g/a in 22 wedstrijden RL west, en seizoen daarna ook 11 g/a in 29 wedstrijden. Die jongen is een paar dagen geleden pas 23 geworden, dus wie weet komt het er volgend seizoen wel uit, maar tot nu toe is dit inderdaad een gok die verkeerd heeft uitgepakt.

Ook ik hoop natuurlijk nog op een versterking, het liefst een rechtsbuiten, maar betwijfel of hier nog budget voor is. Ik weet ook niet hoe lang Sejdiu nog geblesseerd is, en hetzelfde geldt voor Jansen en Treichel.

Waar ik verder benieuwd naar ben, is of- en bij wie ze het aflopende contract zouden willen verlengen. Komende zomer lopen er toch 8 af: Bucker, Roseler, Koglin, Spieringhs, Kongolo, Dzepar, Zauner, en Bangura. Ik verwacht eigenlijk dat hier geen enkele van verlengd gaat worden, maar ben benieuwd of jullie dat anders zien. Zijn toch veel spelers met een "basiselftal" salaris lijkt mij zo.
za 11 januari 2025 om 12:39 - 11 januari 2025 om 12:39 # 359754
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement