Roda7United
Hutch

Je geeft in je eerste zin aan dat je vindt dat Servais niet heeft gefaald, maar in je laatste zin zeg je ‘dit mag niet nog een keer zo’. Dat klinkt best tegenstrijdig.

Ik ben pro Servais, Sibum en Peters. Maar het niet halen van een creatieve nummer 10 blijft voor mij onverklaarbaar, onbegrijpelijk en ik durf het ook wel als falen (tekortschieten) te bestempelen. Het vreemde is eigenlijk dat echt iedereen het van tevoren al zag, het was zo overduidelijk. Die fout geven ze zelf ook toe door een CV te laten vertrekken om een 10 te kunnen halen.

Ze doen genoeg goede dingen en ik ben zeer blij met ze en hoop dat ze nog lang aanblijven. Maar dit was gewoon een fout en ik hoop dat hiervan geleerd is. Is ook niet gek als er eens een foutje gemaakt wordt, want ze zijn immers allemaal nog vrij onervaren.
za 11 januari 2025 om 12:00 - 11 januari 2025 om 12:00 # 359750
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement